dinsdag 27 september 2011

Soms zeggen mensen mij, ik denk maar dat ik er een einde aan maak want ik trek het echt niet meer. Mijn antwoordt is dan .…’’denk je dan dat je van je problemen af bent’’?
Natuurlijk volgt er dan een discussie ‘’ die ik u allen zal besparen’’ maar waar het op neerkomt is, dat zelfdoding nooit een oplossing is voor uw problemen omdat het leven niet stopt bij de fysieke dood. Het leven gaat door en ook de te leren lessen gaan door.
Je bewustzijn is hetzelfde dus ook de pijn en het verdriet blijf je voelen. Dus je lost er niets mee op, en bezorgt je omgeving alleen maar pijn ermee. Wat je hier op aarde niet wilt leren inzien, dat mag je hierna toch weer verder leren op hetzelfde niveau als waar je hier gebleven bent. Het is zonde als je hier op aarde zo lang blijft tobben, er zijn genoeg manieren en methodes om te leren loslaten en jezelf en je gedachtewereld te veranderen… het vergt doorzettingsvermogen en de wil om te veranderen moet aanwezig zijn, want als je niet ‘’wilt’’ verandert er nooit iets. Als je eenmaal hebt besloten om voor jezelf te gaan, dan kan je leven alleen maar in een positieve manier omslaan in vreugde, liefde en harmonie. En geloof mij lieve mensen, als je eenmaal hebt gevoeld hoe het ook anders kan dan wil je nooit meer terug!

©Lis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten