maandag 3 januari 2011

Denk nou niet,omdat het niet tastbaar is dat het er niet is.

Veel mensen zeggen mij… ik snap er niets van waar je het allemaal over hebt , 'als ik het over het contact met de andere wereld heb, en vinden het allemaal maar hocuspocus.
Als ik dan zeg dat iedereen het in meer of mindere mate heeft, dan kijkt men mij aan met een blik van,… nou ik niet hoor!
Dan zeg ik…. denk nou niet, omdat het niet tastbaar is dat het er niet is.
Ga maar eens uit je denken, uit je hoofd en ga in je gevoel zitten, en als je dan tot rust bent gekomen, luister dan eens naar je innerlijke stem.
Als je namelijk echt luistert dan hoor je waarschijnlijk meer dan je wilt toegeven, maar dan ben je wel bij het begin aangekomen, de essentie waar alles om draait.
Het gaat misschien in het begin allemaal wat moeizaam en je zult veel vragen hebben, maar antwoorden kun je vinden in de talloze boeken die zijn geschreven over het spirituele.
En geloof mij het is de moeite waard, want jij die altijd zo loopt te wijzen en te spotten over het geen ik doe, kan opeens de wereld met heel andere ogen gaan zien.
Het gaat namelijk niet alleen maar om geld en materie...
Maar het is voornamelijk het geen waar jij je helemaal niet mee bezig houdt.
Nog steeds vraag tekens?



Ware liefde kost geen geld. Kent geen status...heeft geen bankrekeningnummer, en is helemaal gratis.
Liefde is de enige echte energie die er altijd is...je moet er alleen wel moeite voor doen om haar te vinden, en als je haar hebt gevonden koester haar dan, want zij zit diep binnen in jou .

©Lis
http://www.yoirotterdam.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten